maandag 17 december 2012

Kerst op de buitentafel

De hele week ben ik al bezig met de kerstdecoraties in en om het huis. Elk jaar neem ik me voor om niet te veel te doen......maar ja.....als ik eenmaal bezig ben, dan wil ik toch alles weer versieren! 

Om te beginnen laat ik jullie de buitentafel zien. Omdat wij vanuit de keuken hierop kijken, vind ik het leuk om deze ook ''kerstig'' te maken en dan mogen de kerstboom en kaarsjes niet ontbreken!













Binnenkort meer kerst! Vanavond ga ik eens lekker jullie kerstposten lezen; ik loop wat achter maar ik kom zeker bij jullie langs!

Veel liefs van


Nicole





32 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb jij een prachtige buitentafel zeg!!
    en wat mooi gedecoreerd zo wil ik ook wel naar buiten kijken
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole, je tafel is prachtig, het lijkt me heerlijk als het avond is, de kaarsjes aan en je vanuit een heerlijk warme keuken hierop kan kijken :)
    Fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicole,

    Ik hou hier heel erg veel van!! VAn die rust en suptile sobere sfeer....jij kan zo mooi decoreren en de foto`s zijn ook prachtig. Daarbij heb je je blog ook dezelfde uitstraling gegeven..heeeeeeeeeel erg mooi!!


    liefs


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....Nicole, wat ziet dit er sfeervol uit. Heerlijk dat je daar een overkapping heb dan kun er iets moois van maken. Hier heb ik de buitentafel ook in Kerstsfeer, maar niet zo prachtig als bij jou.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gezellig uit. Leuk dat het overdekt is, dan kun je het leuk aankleden. Ik begin ook altijd klein met versieren maar er komt steeds meer bij. Och, ik vind het wel leuk. Ben benieuwd naar je volgende kerstposts. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo sfeervol ... jammer dat je niet buiten kan eten, maar misschien wel aperitieven, dan kan je ook volop genieten van dit prachtigs!!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De buitentafel staat er anders heel fraai bij hoor, heel sfeervol met al die kaarsjes aan. Ga jij maar lekker los ;)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Nicole. Ik wiu dat ik ook een overkaping had buiten, dan zou ik het wel weten. Wat een prachtige buitentafel heb je. En wat heb je dat mooi neer gezet allemaal. Heerlijk om daar zo op de kijken vanuit je keuken.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel opschieten hoor...nog maar 8 dagen...7 bijna.....liefs van mij...dit ziet er superrr uit hoor!!!...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie tafel met decoraties, gezellig naar buiten kijken ... dat moet hier nog gebeuren ;)
    Lieve groet en een fijne lees avond, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooo Nicole wat gezellig, ik zou zo aanschuiven, warme jas aan en een lekker glaasje glühwein erbij,
    niks mis me!!!
    Fijne avond lieve groet nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En of dat leuk is zeg..die tafel vroeg er gewoon om..heerlijkz eg om dit vanuit je keuken te zien..genieten nu van die mooi versierde tafel.
    Prachtig!!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig allemaal, nu nog een beetje sneeuw erbij. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige gedecoreerd!

    Het ziet er heel sfeervol uit en gezellig.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje wat onwijs gezellig ziet dat eruit zeg echt TOPPIE wat sfeervol zeg SUPER SUPER mooi. Wij hebben ook een veranda maar daar staan allemaal spullen die je er eigenlijk helemaal niet wil hebben, maar bij gebrek aan ruimte is het ff niet anders, maar nu ik dit bij jou zie denk ik zou zou mijn veranda er ook uit kunnen zien. Ik ben echt een beetje jaloers hoor. Echt helemaal WHAUW.
    Genieten met de grote G, GEWELDIG.

    Lieve groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O, Nicole Prachtig! Wat een sfeer op je buitentafel. Kun je van binnenuit op de tafel kijken? Dat zou helemaal mooi zijn!
    Geniet ze.

    Fijne week, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent al bij mij geweest...dank!!!
    IK ben blij dat ik nu bij jou ben...tjeetje wat een sfeertje bij jou...ontzettend gezellig!!!!
    En.....je brengt me gelijk op een idee...

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezelligheid bij jou op de tuintafel; jammer dat het geen weer is om even buiten te genieten van een warme choco...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een en al gezelligheid buiten onder de veranda .

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi en sfeervol, Nicole!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie sfeervolle plaatjes, zo wil ik ook wel vanuit mijn keuken naar buiten kijken hoor!!!

    Groetjes, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke grote buiten tafel hebben jullie.
    Super gezellig gedecoreerd met al die kaarsjes.
    Een genot om naar te kijken.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En als je kerstdecoraties binnen én buiten dan gereed zijn......heb jij: krek wa je wou....;-)

    Sfeertje hoor....gezellig!!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super mooi gedecoreerde tafel, ik zou zo wel aan willen schuiven, en wat een schattig lammetje heb je!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi gedaan, heel sfeervol.
    Nog een fijne dag, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw...wat een sfeervol prachtig plaatje zal dat zijn als jullie naar buiten kijken...helemaal Kei gaaf, prachtig hoor!!!

    Een fijne dag en groetjes! Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Nicolle, wat ziet het er prachtig uit...zo mooi die tafel en zo sfeervol en ja ik ken dat gevoel, je wilt eigenlijk maar een beetje maar dan kun je niet meer stoppen haha....fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Nicole,
    Wat gezellig joh..met al die kaarsen zo , echt mooi.
    En met kerst mag het hoor, lekker veel ;), geniet er maar lekker van !
    Groetjes Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super gezellig bij je hoor!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat is je buitentafel MOOI geworden!!!! Zou ik ook wel willen proberen maar hier waait alles zo weg of wordt het eraf ge'regen'straald ;-) Dan maar een lege tuintafel hier.... en genieten van jouw mooie buitentafel.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat ziet dat er prachtig uit zeg. Schitterende buitentafel.

    Veel liefs,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jeetje wat een geweldige grote tuintafel zeg...heerlijk om daar lekker te tafelen of zoals nu te decoreren...
    Jehebt het prachtig gedaan,mijn complimenten..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen