zaterdag 25 februari 2012

Give-Away

Wat zie ik deze week....het aantal volgers is boven de 100!!! Dat had ik nooit durven dromen! Toen ik vorig jaar augustus ben gestart met het bloggen had ik nooit gedacht dat ik zoveel lieve medeblogsters zou gaan "ontmoeten"! En dat deze dames mijn blog de moeite waard zouden vinden om te gaan volgen! Elke keer ben is nog steeds verrast hoe liefdevol het is in blogland! Ik heb al zoveel lieve, leuke, grappige en ontroerende reacties voorbij zien komen. Ik krijg zoveel inspiratie van jullie geweldige blogs!!

Daarvoor, lieve blogsters, wil ik jullie heel graag bedanken en lijkt het mij leuk een give-away te organiseren! Sommige van jullie weten misschien al dat ik de administratie doe op de kaarsenfabriek van mijn man en zwager. Dus wat ga ik weggeven.....jullie raden het al: Kaarsen!



De give-away bestaat uit: een zelfgemaakte puntzak met kleine theelichtjes en.......



......en één gevuld met maxi-theelichten.



2 grote stompkaarsen



gothische kaarsen



2 glaasjes



En een papieren zak gevuld met vullingen voor in de glaasjes.



Heb je zin om mee te doen, laat dan een berichtje achter op deze post en ik zou het leuk vinden als je een linkje plaatst op je blog! Ook nieuwe volgers zijn van harte welkom om mee te doen!

De uitslag maak ik zondag 11 maart a.s. bekend! Heel veel succes allemaal en een fijn en gezellig weekend gewenst!


Veel liefs van


Nicole

57 opmerkingen:

  1. Ik ben gek op stoken...dus ik doe graag mee Nicole....heel leuk!!!!
    Fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het toch leuk he hier in blogland,zoveel lieve mensen .Ik geniet er ook zo van.Give Aways doe ik nooit aan mee dus het winnen laat ik graag aan anderen over.Fijn weekend
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je meer dan 100 volgers. Ik waag graag een gokje en doe graag mee.
    Wat een prachtige Give away heb je bij elkaar gesprokkeld, zal zo even een linkje plaatsen.

    Fijn weekend
    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je volgers en ja ook ik doe graag mee aan je leuke Give Away! Ik heb de link al geplaatst!

    Groetjes en een fijn weekend!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Nicole!
    Ik brand graag een kaarsje, niet alleen voor de gezelligheid ook vaak als ik aan iemand denk die er niet meer is of als een stukje hoop voor iemand die het moeilijk heeft en als er iemand examen moet doen.
    Daarom doe ik heel graag mee met je leuke give away en zal meteen ook even een link op mijn blog plaatsen.
    Fijn weekend en liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe heel graag mee !!!....ben gek op kaarssen.....leuk hoor!!..liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bloggen is inderdaad een heel bijzondere hobby, ook ik ervaar dit net als jij en zou het echt voor geen geld ter wereld meer willen missen.
    Wat een geweldig leuke give-away, kaarsjes heb je nooit teveel maar deze verpakkingen die je ervoor gemaakt hebt zijn ook beeldig,daarom waag ik graag mijn kans en ga een linkje plaatsen.
    Fijn weekend verder, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee. Leuke blog. Ben volger geworden.

    Groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief idee....en wat een mooie prijs....zoveel mooie kaarsen.
    Ben dol op kaarsen, heb je nooit genoeg van toch...?
    ;)
    Van harte met al je volgers, maar geef ze ongelijk.....altijd gezellig bij je.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met zoveel volgers Nicole, maar het verbaast mij niets!

    Omdat ik al vaker een give away gewonnen heb, doe ik nog even niet mee...het kost moeite hoor want als je mijn kaarsen in de woonkamer zou tellen, dan weet je dat ik een echte liefhebber van kaarsen ben!

    Veel succes met je give away!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja leuk is bloggen,ik heb ook al vele lieve mensen ontmoet in het echt en gewoon met kletsen op elkaars blog,je give-away is prachtig,maar ik kom niet om mee te doen,hopelijk geniet je nog van het bloggeren en succes met je give-away,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit zijn wel bijzonder mooie kaarsen, zo prachtig ingepakt dus ik doe ook graag mee met jouw give-away.....fijn weekend en groetjes van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo, jij hebt een hele mooie give-AWAY, LIJKT ME WEL SPECIAAL OM IN EEN KAARSENFABRIEK TE WERKEN.
    iK BEN IN BREDA EENS IN ZO'N FABRIEKJE GEWEEST, WAS ECHT LEUK OM TE ZIEN...
    Ships, de capslock stond aan, ik ga nu even niet alles opnieuw typen hoor...
    Enne gefeliciteerd met je al meer dan 100 volgers...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. kaarsen hi daar heb je nooit teveel van,
    doe ook graag mee hoor,leuk
    zal een link zetten
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je vele volgers! Zelf kom ik ook altijd met veel plezier op je mooie blog en ook je trouwe reacties vind ik erg leuk. En deze give away... helemaal geweldig, ik ga duimen voor een goede afloop ;)

    Fijn weekend. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke give away.
    Ik ben gek op kaarsen maar jouw verpakking maakt het wel heel bijzonder dus ik doe graag mee.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een heerlijke give away. Dat is vast van de kaarsenfabriek waar ik pas ben langsgereden om mijn dochter naar een vriendinnetje te brengen. (B?) Ik doe dan ook graag mee aan je give away, ik ben dol op kaarsen.
    Fijne zondag en houdoe, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je 100 volgers! Ik doe graag mee met je give away! Zet natuurlijk een linkje op mijn blog.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd hoor.
    Ik doe graag mee aan je Give Away.
    Ik brand elke dag kaarsjes.
    En deze zijn superleuk ingepakt.
    Ik heb je link al geplaatst hoor.

    Fijne Zondag

    Liefs Pieta

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd, 100 volgers!!Dat ging idd snel! Maar het is ook leuk om je blog te lezen!

    Leuk die kaarsen! Je maakte al die mooie verpakkingen zelf? Zo worden ze niet verkocht in die fabriek?

    Veel plezier met de give away,het zal storm lopen!

    Een heel fijn weekend.

    lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oo gefeliciteerd met je 100 volgers! Ik volgde je blog al een poosje, maar k heb nu zelf sinds kort een eigen blog dus kan ik je nu ook officieel volgen!!
    En wat een leuke give-away! Ik doe graag mee, en zet natuurlijk ook even een linkje op mn blog!!
    En hierbij gelijk ook even een compliment over je blog! Wat een leuk blog, en wat een creatieve dingen maak je! Superleuk!
    Groetjes! Marike

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gefeliciteerd meisje met je 100 volgers.op na de 200!, en je giveaway is erg leuk en ik wil graag een gokje wagen.
    fijne zondag en groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Als nieuwe volger, doe ik zeker mee! Hopelijk verlichten deze kaarsjes de donkere tijden voor iemand die dat nodig heeft...
    Groetjes Ryanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je 100 volgers!! Ik heb nog een weg te gaan, maar kaarsen heb je nooit genoeg, dus ik doe mee met je give away!!! Succes!!! Gr. Jac...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kaarsjes... daar heb je nooit TE veel van. En natuurlijk extra leuk, zoals jij ze verpakt heb. Ik doe mee! ben benieuwd! Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. van harte met je ruim 100 volgers, wat een leuke give away, ik doe graag mee. en ik ga je ook volgen hoor, ziet er gezellig uit hier, een linkje zet ik gelijk even op mijn blog, fijne week, groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi,
    gefeliciteerd! ik ben een stille volger engeniet er erg van.

    ik ben dol op kaarslicht dus doe ik graag mee, mooi hoor!

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je meer dan 100 volgers!! ook ik wil heel graag een kansje wagen naar jou mooie give away, ik plaats een link op mijn blog!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Nicole
    Ik denk dat ik de vorige reactie nog aangemeld stond met onze jongens hun testaccount...negeer deze aub ;-))

    Ik wil je graag feliciteren met je meer dan 100 volgers en wil ook graag een kansje wagen naar jou mooi give way, ik plaats een linkje op mijn blog!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey Nicole had ik je Give away bijna gemist!!Gefeliciteerd met zoveel volgers!!

    Ik wil jou ook bij deze bedanken voor de leuke reacties die je bij mij achterlaat!!

    Lieve Groet Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met ruim hondert volgers, ik sluit me graag aan!
    Wat een leuke give away! Ik plaats graag een linkje en wandel graag nog even door je oudere posten. Fijne week en een lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo dat zijn er al veel , 100 volgers!

    Ik doe graag mee, ik vind het een leuke give away!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zo dat zijn er al veel , 100 volgers!

    Ik doe graag mee, ik vind het een leuke give away!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Nicole.. nou ik heb het eindelijk door hoor.. pff sufmuts dat ik soms kan zijn :D
    Ik heb je.. euh hoe noem je het, je advertentie (??) op mijn site gezet.Van de give away.
    Ik zag het bij de andere ( bloos.. sorry ) Oohoo ik probeer het allemaal bij te houden, maar soms laat ik her en der een steekje vallen.
    Maar goed, beter laat...
    Lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beter laat dan nooit he Nicole maar hoewel ik al langer volger ben krijg ik op m'n blog niet vermeld dat jij nieuwe post hebt geplaatst maar....dat neemt niet weg dat ik je van harte feliciteer met je mijlpaal en....dat ik heel graag meedoe met je prachtige give away. Zo leuk en weer eens iets heel anders. Natuurlijk plaats ik een linkje op m'n blogs.
    Ik wens je een heerlijke week.
    Lieve groetjes,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Succes met je give away, fijn he al die leuke reakties in blogland!
    Ik sla deze keer over om de anderen een kans te geven want ik heb al zo'n lief pakketje van je gekregen, super fijn en ze zijn nog steeds niet op!
    Ga snel door naar je volgende post

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met je meer dan 100 volgers. Ik waag graag een gokje en doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Nicole
    Wat een prachtige foto's waauw 100 volgers, dat worden er vast nog veel meer. Daar zal ik er 1 van zijn.Er bestaat toch nog heel veel goedheid in deze wereld, Blogland een wereld om even te ontsnappen aan de werkelijkheid

    Ik wens je een heel fijn weekend,

    Lieve groet van CHristien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooie give away. Ik doe graag mee. Ik heb al een bericht om mijn eigen blog geplaatst hierover.

    madebynijn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik ben misschien wel te laat, maar waag nog een gokje!! Ik ben gelijk volger bij je geworden. Heb zelf nog maar 20 volgers,ik kan alleen maar dromen van 100 volgers!! Gezellige zondag verder, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat leuk dit!! doe graag mee :)
    ik kan wel wat licht gebruiken mijn man heeft deze week ontslag gekregen.
    ik kom via via en ga je volgen :)
    groetjes roxy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ha Niekske, wat een mooi give-away pakket, ik hoef het niet te hebben hoor, ik troggel jou al genoeg af. Ha.ha. Wa kunde toch mooie dingen maken, ik ben trots op jou. Ik heb nu zelf ook die mooie vogels in mijn voorjaarsboeket zitten, want ja ik moet natuurlijk hetzelfde hebben als ons Niekske.
    Liefs van Je Moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe heel graag mee met deze leuke give away.
    Ik heb zelf geen blog maar ik waag toch een kansje.
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh heb ik dit zomaar gemist...ik lig hier in mijn bed bij te lezen en zie dit voorbijflitsen..wat mooi en zo leuk gemaakt allemaal.
    Ik doe graag mee hoor....


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    Enne bedankt voor je lieve reacties!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dag Nicole, dit wordt mn allereerste giwe-away wedstrijd en dan nog ééntje met kaarsen. Zalig die sfeer, die warmte dat een eenvoudige kaars je kan geven.O ja, bedankt voor je lieve reactie op mn blog. Je hebt er nog volger bij, op naar de 200 zou ik zo zeggen, liefs Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  46. piep, via via kwam ik op je blog terecht , ben gelijk volger geWorxen, zo mooi.''

    En wat een prachtige kaarsen,
    ik ben helemaal gek op die flikkerende lichtjes,
    zowel in de do kere wintermaanden als in de zomeravonden

    dus doe zeer graag mee met je give away

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Beetje laat,maar ik zie dit nu pas!
    gefeliciteerd met 100 volgers!
    Ik doe graag mee met je mooie give away!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat een leuk idee! De gelukkige trakteert! Graag doe ik mee voor een beetje licht in deze sombere dagen, waar blijft de zon?

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Dacht dat ik al gereageerd had maar zie mezelf niet staan. Je give away is leuk. Maak graag een kans. Ik kijk ook graag op je blog.
    Fijn dat je steeds weer leuke dingen laat zien. Fijne dag nog, groetjes Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dacht dat ik je al volgde maar dat bleek niet zo te zijn.
    Nu dus wel.
    Zie je geregeld even bij een berichtje achterlaten.
    Heel leuk, bedankt.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Via via kwam ik hier op dit leuke blog terecht.
    Ik ben je meteen maar gaan volgen.
    En dan staat er nog een super give away, waar ik graag naar mee wil dingen.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hallo, ben nog niet zo thuis in blogland maar ben toevallig op je blog terecht gekomen en k vind hem supermooi! Toch ook maar even m'n kans wagen voor de give-away. Nog veel succes en k ben alvast een volger vanaf nu! Groetjes. Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  53. I have just found you because of this candy and congratulations to your time in blog land. I adore how you have made these candles look even better with your artistic flair.

    Please put me in your draw thank you and I will also post this on my side bar on my blog also. Love Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  54. kwam via via op je blog terecht, en wat is het leuk,heb nog niet alles bekeken maar ga ik zeker doen. Ik vind de give-away superleuk en wil graag meedoen.
    Fijne dag
    ada

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Oh super super...ben gek op kaarsen...
    Vind het ook onwijs gaaf dat je over de 100 volgers hebt..gefeliciteerd..
    Ik maak een linkje op mijn blog aan voor je give-away..(doe natuurlijk mee hahaha)..

    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Leuk, meer dan 100 volgers. Dat is een goed teken . groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik brand heel wat kaarsjes op per jaar! Ik doe graag mee aan de give-away!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen